dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas

Sitter på datorkunskapen - var i tid också. yeah! är klar med Powerpoint så nu ska jag sitta här framför datorn i en halvtimme. Älskade Lasse spelas på repeat! Ja jag klagar väl inte.
det var faktsikt inte ens svårt att ta sig upp ur sängen i morse. Sådär runt 06:00!

Tror jag håller på att bli sjuk.
Eller så är det bara en dålig ursäkt till att inte behöva göra cp-matteprovet idag. Åh. jag vill verkligen inte.
jag vet exakt hur det blir:
Jag sätter mig förhoppningsvis längstbak i klassrummet. Panik och ångest, och kan typ en femtedel av alla uppgifter. Sen när jag är klar sitter jag kvar och kladdar lite på kladdpappret i sisådär en halvtimme, innan jag går ut med ännu sämre samvete över att jag inte kan!
Jamen, så går det! Jag har ju faktiskt suttit med matteboken alla kvällar i veckan och försök fatta. Det går bara inte.

Hursomhelst. Idag ska jag möta pappa efter skolan ( kl 12.20, yeahyeah) och åka och äta lunch. Sen tar jag mig förmodligen till Värmdö och hämtar lite prylar, för att stressa tillbaka till civilisationen - lämna grejerna och åka till DC. Åh, äntligen!! Hemma bra, Borta Bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0