fish goes rebel

Snälla Gud. Säg att matten imorgon är frivillig!
Då börjar jag 12.05, och då blir jag kanske lite glad.
Bara engelska och spanska isånafall, och det är ju kul liksom.
amenameanemanemanema!

Jag är nog ganska nere just nu.
..och jag orkar fan inte klättra upp igen, när allt ändå kommer bli som det alltid är.
Nej, jag stannar här!

Åh, jag saknar verkligen dansen. (tre dagar kvar!)
Sådär mycket att jag blir lite tårögd ni vet. 
Eller gör ni?
Då blir det ju någorlunda normalt igen.
Orkar inte bry mig om att plugga.
..har ändå sänkt mig i alla ämnen som finns.
Palla gymnasium!

Åh. på tisdag är jag ledig, och förhoppningsvis träffar jag världens bästa faster med kids då.
Mhgr.
Nu ska jag sova, va!

Seeya</3





Kommentarer
Postat av: emelie

madde: Kanske det, men du får köpa tyg själv :)
Bara för att jag år så snäll :)
kan förresten inte komma till streetstar men någon MÅSTE spela in när du dansar så jag får se.. LOVA DET!!

2008-01-20 @ 22:48:48
URL: http://emelies.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0