her soul slides away, but don't look back in anger I heard you say

Nu är nyår över efter en jävligt lång natt med världens bästa människor.
Började kvällen med middag hos mamma, och drog sedan mot söder och Nora där vi chillade med härliga vänner och bra musik (host). Tolvslaget firade vi på Slussenberget - precis som resten av hela stockholms befolkning?!! Holy Cow säger jag bara.
Ja, Det var kul helt enkelt. Hej 2008!

Men, det är inte det jag tänker skriva av mig om idag. Det är om telefonsamtalet från pappa tidigare ikväll. Jag är från och med nu ingen Värmdö-bo längre.
Nej, jag är tillbaka i Hökarängen som jag tidigare flydde ifrån, men nu är jag glad att vara tillbaka. Eller ja, jag är alltså inte där än, men det kommer väl nu i veckan antar jag.
Äh, nu orkar jag inte skriva.

Har tänkt sammanfatta året nångång, men inte nu. bybye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0