hey babe won´t you be my dog and I´ll be you tree - and you can pee on me

Okej, dagen började bra! Träffade världens bästa på samma ställe som alltid och fördrev några skitbra minuter tillbaka till Slussen med prat och bara en helt jävla lycklig jag. Sen blev det "hejdå, vi ses snart" men nu är jag mer hoppfull än innan. Vi ska ses. Någongång! Någon slags reunion (?) med det bästa folket! I cant wait.
Och så kanske det blir någonting med praktsering iallafall. Det lät så, men jag ska inte hoppas för mycket. Det slutar bara med att jag sjunker närmare botten i min lilla grop jag bor i - om det inte blir av.
(Sånt därnt kommer ni aldrig fatta. Hur mycket det betyder för mig. Glädje som inte kan upplevas någon annanstans!)
Hann dock inte berätta hur mycket jag saknar henne och allt det där som jag har gått och väntat på att få säga, men jag hoppas hon förstår. det gör hon, visst? Klart hon gör.
Det är verkligen ren lycka -  de där få morgnarna när vi ses.

Sen blev det en tragisk skoldag. Fick G på matteprovet, vilket är ganska bra jämfört med vad jag hade väntat mig. 18/20 poäng.. Jaja, det var ju det GRÖNA provet..
15.00 var det slut..

Och sedan dess har jag dansat, typ.  Fyra timmar. Det ni!
Nej nu ska jag tagga gitten å dra å slagga lite. Peeeace!


Kommentarer
Postat av: emelie

bra där :)

2008-01-29 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0