Im gonna dance on your grave!

Dagen alltså. Av någon anledning ställde jag väckarklockan på 07.00 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Jag gick upp, sa något till mamma, och somnade om. Sen var det dags för wacking igen - och det är fan det roligaste som fnns, förutom locking såklart. Trodde att jag var cool nog och klarat mig undan en jävla massa träningsvärk från gårdagen, men det var ju såklart fel. Jag kan fan inte röra på mig! Och ytterligare två timmar av vifta på armarna, shaky-shaky & hoppa hjälper ju inte. Men det gör inget - WACKING ÄR DET ROLIGASTE, HÄRLIGASTE OCH YOU NAME IT - SOM FINNS! Så nu efterlyster jag desperat fler klasser att ta, och mer träningsvärk att få. Give it to mee!

Anyway.
Har lite panik inför måndag morgon. Jag pallar inte! Att plugga I can handle, men resten alltså. Det är bara kaos och pannkaka alltihopa - dagarna som gått är ju feta bevis på det.
Det är bara inte som jag trodde det skulle bli, vad jag nu trodde (?).
Lisa är i Usa och jag vill ha hem henne nu! Bara så att hon vet. <3

Och så är jag arg på pappa, för att han låter tjejen hålla på och göra som hon vill. Han är för snäll för henne. AJA!

Saknar dansen också. Att träna själv är inte samma sak även om det är hur härligt som helst. Försöker just nu peppa tillräckligt inför början av februari. Funtar på att vara med, men lovar inget.
Bara 20 dagar kvar tills Sweet Home Danscenter öppnar för vårterminen. KAN MAN LÄNGTA MER ÄN MIG? och så har vi ju Öppethus den tionde januari (KOM KOM KOM!!!)
Äh, jag klarar mig!

Peace out, enjoy fredagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0