Ja, dethär med 2007 alltså.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp

2. Höll du några av dina nyårslöften?
You bet. Dansa mer!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Den danska bushen, tjoho!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jaa. Men det är bara att glömma och gå vidare. backis händer aldrig mer igen!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
1-3 Juni, 25/7-5/8 <3<3

8. Vad var din största framgång 2007?
Oj, jag vet inte. jag hittade de mest underbara vännerna!!

9. Största misstaget?
Att ens låtsas att jag skulle klara mig utan världens bästa.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hösten var snor & sexig hosta, for sure!

11. Bästa köpet?
Tony Gogo & Skeeter rabbit Workshop, och iPoden!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Att ha fett roligt!!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Världens bästa i år igen, och alla timmar på danscenter<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
It´s been hurting all the way with you Joanna & För dig - LÄTT!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så mycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Låtit vännerna veta hur mycket de betyder.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte. Jag har nog varit ganska bra i år.

18. Hur tillbringade du julen?
Med tråkiga männsikor. dont wanna talk about it.

19. Blev du kär i år?
Blev jag? kanske.

20. Hur många one night stands?
inga

21. Favoritprogram på TV?
TV är överskattat, men okej, Vänner håller än.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Jag har slutat bry mig.

23. Bästa boken du läste i år?
Det måste vara Alkemisten, tror jag. har jag läst något annat?! :/

24. Största musikaliska upptäckten?
MÅNGA! Lasse, Johnny Cash m.fl Typ alla jag har i iPoden.

25. Något du önskade dig och fick?
Nej. jag önskade mig inget, men I guess pengarna till Paris är väldigt uppkattade.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Somsagt... jag önskade mig inget.

27. Årets bästa film?
ROLL BOUNCE, utan tvekan!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Det blev middag med fina-folket.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja. mer av Världens Bästa!!!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ja du. Lite sådär eget, det som finns...

31. Vad fick dig att må bra?
Minnena, dansen & underbara människor!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kändis haha?? njaae

33. Vem saknade du?
Världens Bästa & pappa.

34. De bästa nya människorna du träffade?
I princip alla! Nora, Nora (Amanda om hon är ny?) Smettor, Backis-kidz. ja, en hel del!!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0