jag vill gå hem med dig innan eftertänksamheten har raserat hela natten

Asså shiit! Idag kände jag mig fett stolt över mig själv när jag 40 minuter efter att jag vaknat satt inne i den mörka ljudsalen och inte gäspade alls - den första kvarten åtminstonde.
You heard me, guys.
Idag vaknade jag 07.23 av att bussen jag skulle åka med gasade iväg utanför mitt hus. Istället för att övertyga den lilla delen av mig som ville till skolan - att inte gå, tog jag mig upp, och var faktiskt rättså hurtig.
Planerade att ta bussen efter 07.52, och ta smällen att jag var sen. Men. Eftersom min mamma är världens bästa skjutsade hon mig till Gullamarsplan - som sen blev Mariatorget när hon glömde byta fil. (Ja, att hon var en bra bilförare sa jag aldrig! :P)

Anyway. Ljudlektionen rullade på väldigt bra, och psykologin var inte heller så dålig.
Torsdagar = Spanska, och idag fick vi veta betygen. Lite stolt är jag nog, även om jag gärna hade velat kämpa lite mer. Dessutom var spanskalektionen idag minst sagt kaotisk. En superarg spanskalärare försvann - vi hittade henne - och levde lyckliga i alla våra dar.

Och så träffade jag Fredrika idag också. (= en av det härliga folket från i somras) Och nu fan är det inte långt kvar.

Gah. Nu ska jag iväg till dansen. Sista chansen att träna!! Kanske hinner med att plugga lite idrott också - I hope.
See you later! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

lars winnerbäck.mycket bra.

2008-01-31 @ 16:45:28
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: emelie

lägger du ut video från imorgon/lördag? puss

2008-01-31 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0