mmmh gulle

Sitter på datakunskap. Rent ut sagt räknar ner sekunderna. VILL UUUT! Hans röst verkligen skär sig i öronen, och jag som i princip gått och blivit blind har så jävla ont i huvudet efter dagen när jag går och anstränger mig för att ens se konturer. GAH!

Just ny byter jag gärna plats med alla er smettor som ligger hemma i feberfrossa. Ja, lätta att säga - det är väl minst lika jobbigt att ligga hemma. typ.
Svenska-lektionen var onödig idag. Det enda hon sa var att vi skulle lämna in noveller imorgon/läsa ut boken tills (När? - jag lyssnade inte!) ... Sen fick vi rast = sitta på det rutiga korridor-golvet i en och en halv timme. yeY!

"Hänger ni med?
- tystnad"
datakunskap-lektionerna är så JÄVLA intressanta!

Han går igenom proven. Jag har gett upp!
AH. nu vill jag hem & plugga matte. Eller ja. Jag har väl inget annat val?
Hellre hem (=mmmat & mmmmmsn) än sitta här. Min datastol är cp också, ryggstödet är waay too weird.. Jag sitter som en balettare! haha

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha,
datakunskap alltså

2008-01-15 @ 19:21:03
URL: http://explosions.blogg.se
Postat av: evelina

gick tydligen inte att göra krossade hjärtan efter datakunskap, but you get the point.
datakunskap är nästan lika roligt som engelska ..

2008-01-15 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0