SAY WHAT?!

1) Är jag cp i huvudet eller har jag präntat in fel jävla bankomatkod i huvudet? (och det tog fett lång tid innan jag lärde mig den) för nu har jag bara ett försök på mig, sen kraschar allt och bankomaten äter upp mitt kort, eller gör den? Det vore ju lite pinsamt alltså.. Speciellt om jag står kvar med inget kort, helt själv.. Ohush. I better fix it. Och passet var det ju. Det borde jag också förnya snart.

2) Så vi bor på Värmdö igen nu då? Kul att jag alltid får veta allting sist av alla (och det gäller ALLT! känner mig lite lagom efterbliven)

3) yei. Idag klarade jag typ tre uppgifter av cp-ekvationer, och ligger alltså bara typ 10000 sidor efter ist för 10001! Jag ä'lan go.

4) Kan någon berätta om the freaking Grafo-projekt shit som ska vara klart nu i veckan eller nästa (?!?!?!)

Annars funkar det, very well. Opepp på skola, men vaska man gööra?
Förresten här har ni the masterpiece från Manne. I juz love it!<3
image50
Ahmen, gonatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0