Sista minutrarna av en fräsig helg

Nej du bloggen, jag borde faktiskt inte sitta och skriva här idag - inatt, idrottsteorin wants me. Men nu är det försent.
Panik och ångest, imorgon är det skola igen, och jag orkar faktiskt inte. Eftersom matteläraren är supermegaultradeluxe-snabb på att rätta prov lär jag gå runt med dåligt samvete hela dagen imorgon, eftersom mattelektionen ligger först på schemat. yea
Och så trivs jag väl inte så bra (någon gång måste det ju komma ut) ...

Helgen har jag spenderat med härliga folket. Jo, de har sovit hos mig från fredag tills idag, vilket som alltid innebär playstation, film och dans i mängder. Hade lätt inte kunnat bli mycket bättre!
Fan vad tur att jag har er, I must say!
Träffade Lelle och Max en stund på dagen också, det var fränt, för det var long time no seen, liksom. Dom är konstiga dom där, alltså. Fast på ett bra sätt :>
Nu på kvällen var vi på Danshögskolan och körde lite. Jag, Amanda, Nora och Ana. Det var flippchill, och Amanda och Ana lär knäcka måånga i poppingen på fredag! Cant waaait!


Well people, nu ska jag slagga va.
Se you later, aligator
In a while crocodile

Kommentarer
Postat av: evelina

matte är riktigt jävla bajs
och eva-britt också

2008-01-28 @ 16:43:30
URL: http://explosions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0