vi kom varandra närmare du och jag i vår och jag är tacksam över att du orkade lyssna

Jag mår så jävla illa!
Säg inte att jag har gått och blivit sjuk (eller jo, säg det snälla! Jag orkar inte mer!) Orkar inte äta, inte prata. Ingenting! Och nu är det meningen att jag ska till DC.

Är väldigt arg nu också - som om det skulle få mig att må bättre! Ibland förstår folk bara inte! GAAH! Nu skull det vara bra om jag hade en egen lägenhet någonstans långt borta från familjen! Så att jag kunde visa dom att jag faktiskt är stor nog att klara mig själv.

Och så var jag på banken idag också. Och jävla äckeldumihuvudet-tanten på andra sidan disken behandlade mig som en femåring.
" -Men, om det står att du har slagit fel kod så har du ju gjort det. Det är väl inget mer med den saken. Jag skickar efter papper på din kod så ska vi se vem som har rätt!"
Palla vara otrevlig liksom!

Dessutom gick matteprovet åt helvete, men vad förväntade jag mig egentligen? Jag och matte har aldrig klickat!

AAHGRW! palla livet.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag som trodde på dig, matteprovet gick säkert asbra! Om du är sjuk kan vi vara det tillsammans? Har suttit hemma i två dagar nu och kollat på film, det börjar bli lite tråkigt.

2008-01-23 @ 19:54:35
URL: http://emelies.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0