yeah ahyeah

STREETSTAR är all there is just nu. Och så Paris så klart, och alla timmarna på pungen. Dans helt enkelt.

Fan vad glad jag är att jag har vissa människor.
Var kom skrattet ifrån alla danslektioner innan Amanda, Nora, Unni, Nora & resten av folket rusade in i mitt liv? Visst. Danslärarn min är ju som han är, och lockade (haha -pacetwirllochlochtwirlpointscubahopkickupbackfront) fram en del skratt, men ändå. Känslan är inte densamma och tacka fan för det. Nej tacka Underbara Folket. TACK!
Just nu går all energi åt att övertala My Afro Friend att ställa upp i gatustjärna 2008 med mig, men ungen är fan envis som en åsna. Får se vad som händer. Annars har jag ju alltid sisådär 50år på mig. Ja, dansen lämnar jag aldrig.

Och så har skolan börjat också. SUCK!

Goder Natter<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0