åh, min uppblåsbara flyt-krokodil. here I come!

Den nittonde drar jag till Blidö, för lite chill ute i skogen.
Jag, Leila, min sysling och hennes två buddies.
åhå.
Jag har inte varit där på en evighet.
3-4 år.
Det blir rejv på verandan all night long
och när jag har räddat alla insekter från poolen blir det drag där med, minsann.
Å, det blir kul.

Men först blir det jävligt mycket rep.
På måndag blir vi nog klara med locking-koreografin, hallelulja!
Och hype numret, kanske.


1990-nånting. Älskade Blidö.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

vilken söt bild! massa kram!

2008-07-13 @ 12:50:39
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad övar ni för? nån föreställning? :)

2008-07-13 @ 15:32:17
Postat av: madde

ja, en föreställning under 08-festivalen :)

2008-07-13 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0