GOTLAND

Nu drar jag till Gotland, för fan.
Imorgon, alldeles för tidigt, dock. Men ändå.
Gotland.
Med Becci dessutom.

Sen kan ni räkna med lite fler bilder. (eftersom jag nu har en fin ny systemkamera att gå runt och turista mig med)

4 augusti är jag tillbaka, och har då väldigt mycket att göra.
Ska försöka ignorera panik-klumpen i magen, den kommande veckan, men någonting säger mig att vi ligger rättså mycket efter, med tanke på att vi ska stå på scenen den 12te.

Nu ska jag sova, eftersom väckarklockan står på 05.30 imorgon!
(vad hände med "ta det lugnt och slappa hela sommarlovet"?
gone gone gone)

over and out







Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott pa dig med tjejen! ;)

haft ett bra lov hittills? :)

2008-07-28 @ 03:27:12
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0