I've been evertwhere, damn

fyyyy fan för idag, säger jag bara.
på ett bra sätt.

10.20 befann jag mig utanför mitt hus för att möta Cajsa och cykla mot farsta, eftersom bussarna envisas med att inte gå. Några minuter över elva kom vi fram efter en för lång cykeltur och sightseeing i förorten.
Gjorde egentligen inget speciellt där. Chillade och planerade föreställningen, och åt lite mat. Mysigt.

Hemfärden. Fy fan.
Bussar = går inte, = jag skjutsar Matis från farsta till Sockenplan = nu sitter jag och har helvetes jävla ont i rumpan, och benen och everywhere, damn it (no offense, matis)
Fy fan vad jobbigt!
I Sockenplan släppte jag av henne, och jag och Cajsa fortsatte mot Medis. dog nästan av utmattning.
Allvarligt talat. Är jag fett otränad, eller har jag varit onormalt hurtig idag?
Självklart var jag tvungen att cykla hem igen.
Men det blev senare.
Mycket senare.

OJOJOJ

Idag fyller Anna Keso Highman år.
GRATTISSSSSSSS

Förresten.
Fick reda på ett sjukt coolt event i Tyskland i november, som jag bestämt mig för att delta på.
Workshop med locking legenderna.Frågan är nu. Hur ska jag klara mig i Tyskland?
Kanske ska cykla dit.
det är jag ju iallafall bra på.


Pees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0