suddenly

he-he.
Okej, jag vet. min blogg är ganska fattig på bilder.
Men det ska det bli ändring på, ska ni veta. För gissa vem som äger en nice systemkamera inom kort.
Oh ye.

Idag köpte jag ett par joggingskor, eftersom jag nu inbillat mig att jag har dålig kondis (vilket antagligen stämmer)
Fick ett brev för nån vecka sen.
"Hej, vi vill ha just DIG. Gör lumpen, bla bla bla"
Inte för att jag har planer på att utsätta mig för det, men det krävs att man är snabb som blixten och stark som pippi, så varför inte bli det, och sen dissa pliktverket när de ringer och säger att de vill ha en.
Haha, som om det kommer att hända.
Har hursomhelst gjort det där lämplighetstestet de tjatade om att jag skulle göra.
Får väl se om man är Miss Perfect,
men skulle inte tro det.

over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0