tisdag,

Var på Adidas i Bruno-Gallerian idag igen, för att välja kläder till föreställningen, men det gick inte den här gången heller
- för mycket att välja på. Men det är helt okej. Det händer inte varje dag att man får rota i adidasbutiker och välja vad man vill.
Jag har redan valt ett par skor, modell ZX 90, och nu måste jag hitta byxa och tröja.
Ska nog köra på Beatstreet-stilen.

Fastnade nyss på Caliroots.com. Hittade ett par sjukt snygga Trackies på rean, som jag dessvärre inte kommer tipsa om förrens jag har beställt dom. Lite taktik måste man ju ha, och jag vill inte riskera att de försvinner. ha!

Imorgon blir det träning igen. Breaking den här gången, eller ja, åtminstonde lite toprocks. Förhoppningsvis sätter vi lockingen, den har dragit ut på tiden lite.
Och så ska vi till Adidas igen - för att bestämma oss.
Sen blir det kanske till och med lite systemkamera-shopping.
Hoppas på det.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0