do the right thing

För det första:
Jobb intervjun gick prima, och jag har nu ett par slitsamma veckor på en uteservering vid ett bad, framför mig. C00L

Idag har jag varit mycket olaglig (förlåtförlåtförlåt)
Nä, det var inget allvarlig, men ändå.
Bara så att ni vet är jag egentligen en good-girl.

Tack vare/På grund av regnet spenderades dagen med Rebecca inomhus med en massa filmer. Bilder som tyder på en mycket vild dag finns, men jag ska jobba på att förhindra att de sprids ut i världen.
Dagen var rolig, och påminde om 90-talet.
Älskade 90-tal och älskade rebecca en våning under mig.
Härliga tider!

Nu ska jag titta på ytterligare en film som Cajsa tipsade om för si så där hundra år sedan, Do the right thing.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0