nostalgitripp

Åh vet ni? För exakt ett år sedan , den åttonde juni 2007, tillbringade jag vid den här tiden en helgalen kväll i Solna med Tony Gogo och Skeeter Rabbit. Då var det workshop hela veckan och nu kan jag inget annat än att skratta mig lycklig åt allt jag fick ta del av den veckan.
Det har tagit ett tag att inse vilken möjlighet att utvecklas man får vid såna tillfällen. Förmodligen vet ni inte ens vilka dessa snubbar är. Så låt mig presentera er för locking legenderna från där allt startade. De som tillsammans med andra spridde stilen till far far away Stockholm.
Gud! Jag minns varenda minut från workshopsveckan. Det var jag och Amanda hela dagarna i väntan på att få sätta oss på pendeln och åka mot Solna. Första dagen var kaotisk; Vi hittade ingenting whatsoever, och hamnade helt fel.


6/6


21/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0