26/3

Måste alla fylla år samtidigt?
Jag har två dilemman..
Mammas eller Carros födelsedagsfika idag? (GRATTIS PÅ ER!)
Rebeccas eller Noras födelsedagsfirande på lördag?

Jag kanske bara struntar i allt och bakar en tårta till mig själv.
(Jag gillar inte tårtor.
Dom är kladdiga och välter alltid på tallriken.
Sen har andra en vana att lägga på de mest konstiga grejerna på sin tårta!
...Som om det skulle hjälpa.)

Men en sån där brownie med mjukglass som dom säljer i Gallerian vore nice.

Äh, nu ska jag ta tag i saker och ting, och till att börja med ta mig mot stan.
Peace out!


Kommentarer
Postat av: johanna

ja visst e den härlig :]

2008-03-26 @ 15:55:05
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0