between the sheets

Sitter här och försöker desperat att inte påverkas av melodifestival-juryns poängutdelande som jag ärligt talat inte bryr mig ett dugg om. (När Kebabpizza-låten försvann såg jag ingen framtid för detta numera uttjatade program.)
Så det har blivit en del kladd i illustrator även ikväll.

Idag tog jag mig upp klockan 9 för att göra sånt därnt syntest, så nu har jag två par glajjor att hämta om nån vecka eller så. Sen blev det dans.
För att tjata lite extra om det här med dansen, måste jag säga att jag inte har någon aning om vad jag ska göra.
På första lektionen var jag största floppen! Golvet efter fem minuter är inget att skryta med!
På andra lektionen tog jag däremot tag i saken och höll mig uppe i en och en halv timme.
Det var helt okej.
Känns lite ruttet att jag förstör så, hela tiden. Men men, all världens creeds går till Manne!
Thats it.

Nu blir det inga lördagsklasser på två veckor pga det här förbannade påsklovet. Måste lov innebära brist på dans hela tiden?! Nu lär ju min kvarleva av dansglädjen försvinna inom räckhåll!
Nej fy!
Jag får väl groova i vardagsrummet..

Imorgon ska jag ta hand om en bunt småkids på min kusins namngivnings-kalas, samtidigt som jag umgås med faster och lallar omkring bland andra människor. Det blir nog trevligt..

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0