brain freeze

Nä. Jag är inte död.
Bara omotiverad och oinspirerad.
Och så är det kallt ute, som om det skulle göra saken bättre.
Brain freeze.

Nej men allvarligt talat.
Hur lågt har mitt intresse för skolan sjunkigt egentligen? Borta är det iallafall. Fuck svenska-noveller och muntliga redovisningar. Betygsätt bloggar hörru, A-B, så ska vi se vem som får ett G+. Inte blir det jag iallfall! Och helvete heller att det blir Mira.
Ni förstår att jag sitter här och är en aning frustrerad va? Seriöst, är det min skrivkunskap som har sjunkit till botten eller är en viss, hosthost-person, väldigt orättvis?
Nu blir jag orolig..

Trodde inte att jag skulle säga det här, en enda gång i världshistorien men - just nu saknar jag eriksdals undervisning - med betoning på undervisning.
Det var grejer det!

Och så denhär eviga kampen med dansglädjen som försvinner så fort den får chansen.
Varför vänds allt jag gillar till det motsatta?
Jag som trodde att Paris & Juste debout skulle få mig att vilja dansa mer än någonsin.
No offence Paris, men mycket dansande blev det inte. Allra minst på tävlingen.
Äh. sen när ger jag upp i första hand?! Nu väntar två och en halvtimme dans med de bästa lärarna. Får väl hoppas på att jag känner mig lite mer motiverad sen. Inspiration kommer med tiden.

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0