CIAO

EXPO
TEXT A


Jag är sysselsatt minsann..
Och snön utanför motiverar mig bara ännu mer till att sitta hemma i mina härligt stora vinröda afro/orientaliska(?) byxor från Paris, och skratta åt folket ute som tar sig fram i kylan.
Nu är jag som effektivast!

Jag har nog inte insett att det är lov. Är fortfarande lite förundrad (vad är det för ord?!!! vad händer med mig?!) över att vi har påsklov. Sportlovet känns som igår liksom.
Vad jag hittar på en vecka framåt är ett mysterium.
Kladda med expo-projektet & renskriva krönikan och intervjun/artikeln antar jag.
Ingen dans blir det i alla fall, men det är nog bara bra..

Nä. Nu ska jag äta korv. Jag äter aldrig korv måste jag säga.
 För det första är de ganska fula - och varför äta saker som är fula?, och för det andra är historien om hur en korv görs ganska äcklande. Men, efter en reklam på tv om Scans korvar kunde varken mamma eller jag motstå lite korv i tunnbrödrulle.

HASTA LA VISTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0