hello it´s me

Blogg-i-nation!! (uttalas på fräck amerikanska!)
Har fastnat för att sitta och kladda i Illustrator, så vänj er vid konstiga krummelurer framöver. It´s my new passion.
Det är väl typ vad jag har ägnat helgen åt, mest för att jag är sjuk sjuk sjuk. igen!
 Detta har dock inte hidrat mig från att pallra mig till Dc och ta ett par klasser. For that there are no excuses!

Imorn ska jag till tandläkaren.
Har nog alltid varit lite rädd för de där kallelserna som kommer i brevlådan vartannat år, men nu är jag mest lättad. Dags att fixa käke-fan som är fullkommligt fucked-up.
Vore kul om man kunde äta igen utan att dö av smärta, liksom.
Får väl se hur det går.
Just nu är jag mest orolig över min förkylning.
täppt i näsan = andas genom munnen = jag dör av syrebrist när tandläkaren gräver i munnen på mig.
kuligt.
image96
Dags å sova va.
Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0