im stuck

Vet ni en sak?
Jag är egentligen ingen tv-människa, eller ja, jag har i alla fall inga program jag anpassar mitt liv efter. Men nu är det ändring på det förstår ni.
För So you think you can dance är igång, och besvikelsen över gårdagens avsnitt är som bortblåst idag. Dansvärlden är en härlig värld!

Charlie gick vidare (Ni vet, den balla tjejen med väst och hatt!) och jag är så glad för hennes och alla i hela världens skull. Nu får vi äntligen se lite äkta locking & wacking med en touch of Charlie herself!
Tjejer som dansar locking är en bristvara, så nu minsann får ni boka upp varje måndagkväll och njuta lite av the real deal, för det tänker jag göra - och då offrar jag ändå två och en halv timmes lektion!
Annars är såklart Mario värd en applåd för sin känsla (och de grymma beaten!) och så Suzy såklart!
image123
För att uppdatera er om lovet, har det varit ganska bra. Konstigt nog har jag pluggat en hel del. Eller ja, snickrat på expo-projektet och skrivit intervjun. Och så har jag hunnit med en iskallpromenad med mina kära vänner, sm resulterade i ett par förfrysta fötter. Men ta´t lungt. Dom har tinat upp nu!




Kommentarer
Postat av: Karl

Assow syrran varför var inte du med på So you think you can dance?

2008-04-05 @ 23:43:10
Postat av: madde

asooow brussjan. jag är 2 cool!

2008-04-06 @ 14:50:59
URL: http://onefootontheground.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0