it´s friday and im in love

Fredag, Fredag!
Visserligen sitter jag här med noll planer inför helgen och ont halsen, men jag är nog glad.
Anna är hemma, och idag räddade alla smettor en plastdocka på 70kg (!!!!!!) på 3 meters djup på eriksdalsbadet - och så simmade vi också, 500 meter. Det ni!

Och så har jag nog fixat ett sommarjobb. Ska väl egentligen inte ta ut lyckan i förväg eftersom ingenting är särskilt bestämt än men hoppas kan jag ju göra. Kolloledare/praktikant. Vad tycker ni om det va?
Äh förresten. Glöm den frågan.
Dagens ungdomer, suck.. Ni 20% som har slutat dra på kollo om somrarna kan väl tänka om, och åka? Strunta i resten av stockholm-kidsen som har tönt-stämplat kollolivet! Snälla!

Nu ska jag till DC och träna lite. Hasta la vista.

image88

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack så mycke =) Man hittar dom på H&M! Vilket fynd va?

2008-03-07 @ 19:42:15
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0