ny favvo-spellista

Okej, tredje inlägget för kvällen. So unlike me, men jag måste!
Har precis sett ytterligare en film. (YEAH. Maddo är till stor nytta idag, känner jag!)
Det blev Juno och nu sitter jag här förälskad i alla låtar från filmen!

Så härmed tvingar jag er att fixa fram dessa låtar:
Anyone else but you - The Moldy Peaces
Dearest - Buddy Holly
A well respected man - The Kinks
Tire Swing - Kimya Dawson
Expectations - Belle & Sebastian
My Rollercoaster - Kimya Dawson
Superstar - Sonic Youth
Loose lips - Kimya Dawson
Tree Hugger - Kimya Dawson & Antsy Pantsy
Vampire - Antsy Pants
So nice, So smart - Kimya Dawson

Im sticking with you - The velvet underground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0