seems like we´ve lost it

Tyvärr sov jag bort hela fredagskvällen, och nu sitter jag här pigg och uttråkad. Måste dessutom upp 09 imorgon för att göra en sån där synundersökning imorgon halv elva. Vad tänkte jag? Halv elva??
Sen blir det dans tror jag, om inte det åtminstonde ett par timmar sittandes på golvet i salen.

Idag redovisade vi, så nu är även psykologin överstruken på Att göra-listen (Jag har ingen sån lista, men jag låtsas det ibland, för då låter det som om jag har koll på saker och ting. Det har jag egentligen inte...)
Sen är det nog bara svenska uppstatsskrivning och det där nedrans matteprovet kaver, som jag kommer faila på så jävla mycket - precis som på alla tidigare prov.

Förresten. är det inte lite sjukt att vi från och med torsdag nästa vecka har lov? jag menar. jag har knappt ställt om dygnet sen sportlovet. Men - hoh - jag klagar inte!

Nu ska jag fortsätta kladda i Illustrator och lyssna på lite jazz (som jag nyligen har upptäckt är sjukt harmoniskt (hahaha, wtf är dte för ord..?) att lyssna på..)
Först bjussar jag på lite pics..

image101

image100

image99
Over and out.


Kommentarer
Postat av: fanny

hahaehheh
okej, du får den!
[email protected]
haappy? i am

2008-03-15 @ 10:14:27
Postat av: emelie

hejhej, madde du får lära mig hur Illustrator funkar, jag fattar absolut ingenting :(

Kramkram

2008-03-15 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0