dagens i-landproblem ..

.. tunna skivor skinka.

Ni vet reklamen med tunna skinkskivor som säga vara så lätta att ta ut ur förpackningen, att man tillochmed kan ha gipsad arm?
Är det bara jag som är allmänt klumpig, eller finns det fler som har ett paket med sönderrivna skinkskivor i kylskåpet?
Jag förstår inte tekniken!
Varje morgon vaknar jag och tror att detta blir dagen jag äntligen lyckas, men blir lika besviken varje gång.
En gång trodde jag att jag fixat det, men nästa morgon blev det kaos igen.

MVH/ litenlostflicka_91

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Det borde fålja med någon avancerad sorts plockpinne - speciellt tillverkad för tunna skinkskivor & prestationsångesten dom medför.

2008-05-23 @ 22:42:05
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0