det kanske inte alltid var så bra, men allt vände när solen kom.

vet ni en sak?
det är åtta skoldagar kvar till sommarlovet.
åtta!
och med en tjugominuters lektion per dag kan man ju inte gör annat än att vissla lite lycklig på väg från skolan sådär 13.00.
Idag började jag 12.20, med en lektion vars tio första minuter betod av rast, för att sedan fylla i en utvärdering av kursen och lämna in en bok. RFG, mina damer och herrer. RFG i ett nötskal.

Och så är svenskafördjupningen färdig.
= nu fan är jag ledig.

Imorn börjar jag elva och slutar runt tolv.
då kanske det blir lite häng med faster..
..annars repar jag väl..

Förresten. Lasse-mannen har släppt en ny singel. Strimmor.
Alla borde lyssna på´t. Kolla myspace! GODDAMNIT!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: emelie

Kan du skaffa en biljett till mig så betalar jag dig?
ska pressa pappa på pengarna.. Puss

2008-05-21 @ 10:38:37
URL: http://baramassaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0