kärrtorp luktar bajs (precis som allt annat)

..kobajs närmare bestäm, bland blommorna.
varför vet jag inte.
nån lantis som gör det? anna?

något annat som också stinker är all jävla meningslöshet och dagens breakdown.
Fyfan alltså, vad jag vill stänga in mig i en kapsel och skicka upp mig i rymden tills saker och ting är som de ska.
Om det inte vore för bästa klassen hade jag lätt bytt skola. Eller nej, jag hade gett upp en framtid helt och hållet.
Får man hata lärare?
Jag gör det iallafall.
Inga detaljer, men fy fan!

Och så kaoset med dansen.
Gud så frustrerad jag blir.
fanfanfan.
imorgon stannar jag hemma och sörjer allt som dött.
(inte dansglädjen alltså, den finns. men chanserna att lyckas känns ganska obefintliga)

Jag känner för att skrika.
LAGSDIHSDFisauhfSFHSAOHFÖAKSHFÖakshdö<nlsjd<lzfj<lödfhjök<zjvkzxjnvkzhk<sduvk<shkKGDFBAKS!!!!!!!!!''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0