Madeleine is lyssnar på mr Gärdestad och livet leeeeker, kisen

(Facbook skada man har fått nu på sistonde..)
anyway.)


Min mobil,
vilket tragiskt slut.
Kanske har jag tappat den för många gånger, trots allt.
och kanske var den inte lika tålig som jag inbillade mig?
Nu är det back to the 90's som gäller.
En silver siemens, aight
Vilket IQ-test I must say.
Har ännu inte listat ut hur man gör punkter i sms:n
eller hur man byter ringsignal.
Fast bra är väl det ändå
Inte ens 3310'ans spexiga ringsignaler finns på min..
..och är den gammal!!

Nu är det dags för mig att dra mot DC
imorgon är jag ledig, då blir det till att skriva fördjupningsarbete

In a while, Crocodile<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0