mr.king, I've changed, I confess

Idag var jag uppe med tuppen.
klockan elva.
(min tupp försov sig)

Och det blev till att dra in mot söder och vitabergsparken för att träna lite akrobatik med Nora.
Olle coachade, och tur var väl det.
(Borde väl inte berätta om dagens misslyckanden, det kan ju förstöra mitt redan nu halvtaskiga akrobatik-rykte. men låt oss säga att det gick vilt till ett par gånger. Att kastas stående upp i luften, svängas runt halsar som en och annan rockring, och rulla över ryggar hör inte till det normala, likZom. Har dock en liten del av det på film. Tyvärr. Så någongång lär det ju hamna på Youtube i kategorin Största skämtet.)
Kul hade vi det i alla fall.
Lärorikt, ja.

Dagen fortsatte jag och Nora i Söder-krokarna med glassiga brillor, naturgodis och en helv del jävla massa sol.
Im lovin it, people. Lovin it!
Har dessutom varit flitig nog att, tillsammans med Nora, skriva ner en hel jäkla koreografi. Det är svårt ska ni veta.
Ännu svårare när motivations-lagret står tomt.
vad gör man inte för konsten?
vad gör man inte för att få det klart?
vad gör man inte för att ingen annan gör det?
I wonder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0