padrepapidadpaps

Msn och min pappa alltså!
Han är nog den enda som fortfarande kör med stor bokstav och punkt.

Nej. Lite serious-talk på g.
Min pappa bor på värmdö med sin fru, i ett stort hus i skogen som egentligen är ganska fint.
Jag trivs inte där på grund av många saker.
Nu har vi tappat bort varandra.
och är bara en msn-kontakt och kanske ett telefonnummer.
Msn må vara räddaren i många lägen, men jag bli så frustrerad av våra kortfattade samtal.
Med tanke på att de ska vara mellan en pappa och dotter är de ganska patetiska.
Lite brevvän-varning.

Jag skyller inte på någon (bara Msn)
Jag har valt att bo där jag bor.
Jag har det inte dåligt,
men det kunde varit bättre.

jag saknar min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0