utgång

Cajsa ringer, snart och då drar jag. Solna har jag för mig.
Någon som bör nämnas i den här bloggen är att jag har varit uppe med tuppen sen i torsdags, och då har jag ändå varit ledig.
Idag blev det träning vid tio.
Rebecca sov över, men eftersom hon alltid vaknar innan tuppen hade vi inga prolem med att komma iväg.
Imorgon gäller det. Frågan är nu om jag ska behöva vara orolig för att det inte går bra, eller om det är de som inte tränat lika mycket som borde oroa sig.
you tell me
Och så får man träffa Steffie imorgon också, det var evigheter sen.
götagötagöta,
ready steady gooo!

Imorn blir det rep vid tio, sen träning fram tills tre, och sen föreställnings-time.
jag är redo.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0