feeeeeever

Man kan väl säga att gårdagens glädje har lagt sig.
I natt genomled jag den värsta natten på länge.
Ingen sömn = panik
huudvärk
ont i öronen
feber
ont i halsen
förkyld
och ännu mer panik.
jag tror jag somnade vid fyra.
KUL!

Har därför legat hemma och tittat på film, Stockholm Boogie och 27 dresses. fast jag tror jag somnade under andra filmen, för jag har ingen aning om vad den handlar om.

Tänk om man kunde få i sig nå mat.
Det gör bara så ont att svälja.

UUUUSCH. såhär ville jag inte spendera helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån natt är hemsk. fins inget värre. man är även medveten om att man måste sova. då blir det ännu värre. och man kan inte somna. usch. och paniken blir större. jag känner igen det. hoppas du somnar inatt. och sover så länge du ska. för att sova kan plötsligt göra en lite gladare (: kram!

2008-10-20 @ 17:34:06
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag har en gammal digitalkamera som jag köpte för tre år sedan. men, jag har lärt mig hur den fungerar. och du är himla snäll. blir så glad. och du. du målar som jag vetintevad. otroligt coolt. verkliegn!

2008-10-21 @ 20:26:59
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0