tänkte tillbaka på, hur det var och så, och kom på att jag behövde dig då.

Assåå min halsss. Jag tror jag dör. Kollapsar. Fje. Hur länge har jag haft det så här egentligen? Inte tillräckligt sjuk frö att ligga hemma i sängen hela dagarna, och inte så frisk att jag mår bra.
Jag hatar att vara sådär mittemellan.

Hursomhelst. Idag tog jag mig själv tillbaka till sexan.
Tack vare/Pågrund av (beror på hur man ser det) att jag städade lådor hos pappa, hittade jag en massa konstiga dvder och inspelningar från förr. Tidernas Musikal (Jag tror jag dör lite mer)
Seriöst världsklass.
Grease
Spice Girls
heeee.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det maskerad hos Fanni och jag ska langa fetaste 80tals looken. wait and see.

Pussi

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du sluta skriva att du dör hela tiden, inte kul att skoja om ens

2008-10-04 @ 18:38:57
Postat av: Anonym

jag dör på låtsas.

man kan det, faktioskt.

sådetså!

2008-10-04 @ 23:04:23
Postat av: Anonym

hör du någon som skrattar eller?

2008-10-05 @ 13:15:02
Postat av: madde

oj oj. you wanna battle me?

2008-10-05 @ 14:17:40
URL: http://onefootontheground.blogg.se/
Postat av: karro

tidernas musikal, ha det var tider det

2008-10-07 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0