people, things, happinezzzzzz

Smärta, smärta, smärta.
Idag var en jobbig dag. Träningsvärken från gårdagens orientering har gett mig något av ett handikapp. Känner mig ganska orörlig liksom.
Men jag är en krigare & torsdagar är fina dagar. Mycket träning. Fyra timmar.
Vil inte veta hur jag kommer känna mig i morgon, när jag offrar min lediga dag (och framförallt sovmorgon) för att gå på Södras morgonsamling och titta på Nora och gänget uppträda. Men vad gör man inte.
(Hämnden är ljuv. Wait and see)

Haha. Skolfotona har kommit.
Nu är det bara å vänta på katalogen, och se om jag  och Matis posar snyggt på framsidan. Jag tvivlar på det, dock.

Jag har ett problem och vet inte vad jag ska göra, så nu behöver jag seriös hjälp.
Mina fötter är för stora.
För stora för mina finaste finaste skor, inhandlade på second hand i USA av min faster.
Och jag vet inte hur jag ska kunna släppa iväg dom till en ny ägare, som kan ta and om dom så fint som jag har gjort.
Jag hittade dom i går. Har letet som en galning i mer än ett år. Dom låg i en flyttkartong hos pappa, och jag fick med mig dom till mamma, tillsammans med andra prylar. Nu står dom på mitt golv. som ett konstverk.
I wish I could


vill någon adoptera dessa skönheter?
mot lite betalning som plåster på såren?
Till min insamling inför Tyskland-resan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0