every time you mess it up like that, I see myself in you

Jag är sjuk och det är sämst
Jag som för en gångs skull var taggad för att 08.00 springa i skogen (läs:Tanto) med karta i regnet.
Man kan väl säga att allt har vänt sig emot mig på senastie tiden, och jag har fler bevis på det.
Idag stressade jag från skolan som slutade fem (åtta till fem är inte okej) för att hinna hem och vara på Danscenter igen klockan sex, för atts tälla mig i kö till en kurs som börjar sju - Väntar en timme på att klassen ska börja, men tror ni inte receptionisten strular till det och missar att jag och Rebecca ska in på klassen? Det blev ingen akrobatik, så det blev att vänta en timme till, på waacking. Det var kul, men somsagt, jag är sjuk.

Är inte särskilt pepp på Naturkunskap i två timmar imorgon.
Blommor och blad, uä.

Just nu vill jag bara försvinna under sängen (ja, under. Har kommit fram till att det är mycket skönt att sova på golvet) och sova ett tag så att allt blir lite bättre (läs:inte klassen, min klass är redan bäst!)
Allt är så konstigt nu för tiden. När blev det så fel?
Jag får sova på saken.

En annan sak jag ska sova på är Euro Locking Summit i Tyskland i november. Jag vill så gärna!

Sova var det.
ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0