hela världens hunger samlad i mig

Idag har jag rensat datorn på gamla bilder och texter, eftersom hårddisken skrek efter mer ledig utrymme.
Det var hårt. Som att dra bort ett plåster som nästintill vuxit fast i nåt gammalt skrapsår.
Snabbt och smärtfritt funkade inte för mig. Det tog hela eftermiddagen och odlade en och annan klump i magen.
Men nu är det i det förflutna, och så fort jag tömt papperskorgen på flera GB är det no more. Så visst finns det en återvändo än.

Nu har jag istället väldigt mycket utrymme för fina bilder och mindre fina skolarbeten som dessvärre måste skrivas. Som A4at med frågor och fakta inför diskussionen jag och Johanna ska hålla i imorgon, som jag slitit med i flera timmar.

Jag har fan varit väldigt effektiv idag. Lite Markus Krunegård i högtalarna gör susen.
Imorgon sover jag till ett.
Okej, högst elva.
YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0